Η Honda είναι μια εταιρεία με μακρόχρονη παράδοση στην υψηλή τεχνολογία και με εξαιρετικούς μηχανικούς και λογικό είναι να πρωταγωνιστεί και στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση. Έτσι έχει δεσμευτεί πως έως το 2022 θα εξηλεκτρίσει όλα τα μοντέλα της που διατίθενται στην Ευρώπη και στα πλαίσια αυτής της εξαγγελίας η τελευταία
προσθήκη στα μοντέλα e:TECHNOLOGY -έχουν προηγηθεί τα Jazz e:HEV- είναι το υβριδικό CR-V, μοντέλο 2021. Στην επωνυμία του οποίου προστέθηκε πλέον το e:HEV.
Το CR-V e:HEV, λοιπόν, υιοθετεί την ευφυή τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), την οποία απαρτίζουν καταρχήν ο κινητήρας βενζίνης i-VTEC των 2.000κ.εκ., που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson και αποδίδει 145 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. Από κει και πέρα υπάρχει ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm, μια μονάδα ελέγχου ισχύος, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης για εξαιρετική οδηγική ποιότητα, απόκριση και απόδοση.
Η i-MMD επιλέγει αυτόματα μεταξύ συνολικά τριών προγραμμάτων οδήγησης, χωρίς να ασχολείται καθόλου ο οδηγός, προκειμένου να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Έτσι στο EV Drive η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, στο Hybrid Drive ο κινητήρας βενζίνης παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ- γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ στο Engine Drive ο i-VTEC των 2.000 κυβικών συνδέεται άμεσα με τους τροχούς.
Στις ενδοαστικές μετακινήσεις το CR-V e:HEV επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Χαρακτηριστικό είναι πως στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ- γεννήτριας. Το EV Drive προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση για έως και 2 χιλιόμετρα, ενώ στις μεγάλες ταχύτητες επιλέγεται το Engine Drive mode. Στην περίπτωση αυτή και για ακόμα καλύτερη απόδοση ο κινητήρας βενζίνης ενισχύεται με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ on-demand.
Το σύστημα πρόωσης του CR-V e:HEV συμπληρώνεται αντί από ένα συμβατικό κιβώτιο από μια μονάδα υποπολλαπλασιασμού, που δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων
και ομαλότερη μεταφορά ροπής, καθώς και από ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το επίπεδο λειτουργίας του οποίου επιλέγεται από τον οδηγό μέσω των paddles στο τιμόνι. Το επίπεδο που έχει επιλεγεί υποδηλώνεται με σύμβολα σχήματος V -ο μέγιστος αριθμός τους είναι τέσσερα- στον οθόνη των 7,0 ιντσών του πίνακα οργάνων.
Η τεχνολογία i-MMD εξασφαλίζει κατανάλωση κατά WLTP μόλις 6,6 λίτρων/ 100 χιλιόμετρα (εκπομπή 151 γρ. CO2/χλμ.) για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις. Για τις τετρακίνητες οι αντίστοιχες τιμές είναι 7,1 λίτρα/100 χλμ. και 171 γρ. CO2/ χλμ. Όσο για τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 8,6 δεύτερα για τα FWD και σε 8,9 δεύτερα και τα AWD. Σε κάθε περίπτωση η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ ώρα.
Η βάση του CR-V e:HEV είναι το πιο εξελιγμένο πλαίσιο της Honda που χαρακτηρίζεται από το μικρό του βάρος και τη μεγάλη του ακαμψία, που συμβάλλει στην επίτευξη τόσο ενός υψηλού επιπέδου παθητικής ασφάλειας όσο και μιας κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς. Μαζί με τις εξελιγμένες και προσεκτικά ρυθμισμένες αναρτήσεις, που εξασφαλίζουν και ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, αλλά και την τεχνολογία τετρακίνησης Real Time AWD με Intelligent Control System. Η τελευταία σε συνδυασμό και με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο CR-V να κινείται με άνεση και πέρα από την άσφαλτο, ενώ όταν δεν χρειάζεται η μεταφορά ροπής στον πίσω άξονα το σύστημα AWD αποσυνδέεται για χάρη της οικονομίας.
Πέρα όμως από το σύστημα πρόωσής του το νέο CR-V e:HEV θέτει πρότυπα στην κατηγορία του τόσο με τη σύγχρονη σχεδίαση του εσωτερικού του και την ποιότητά του όσο και με τους πραγματικά τεράστιους χώρους του και τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Ταυτόχρονα η high tech διάστασή του προσδιορίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7,0 ιντσών όσο και από την οθόνη αφής του συστήματος infotainment που διακρίνεται για τις εξελιγμένες λειτουργίες του, την ποιότητα των γραφικών του και το εύχρηστο μενού του. Σημαντική, για λόγους ευκολίας, πρακτικότητα και μη απόσπασης προσοχής του οδηγού από το δρόμο, είναι η ύπαρξη και φυσικών χειριστηρίων και μπουτόν κάτω από την οθόνη για την εύκολη ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού.
Πλήρεις είναι και οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ ενδεικτική της προσοχής που έχουν δώσει οι μηχανικοί της Honda σε όλους τους τομείς είναι και η ύπαρξη συνολικά 4 θυρών USB αλλά και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία «Ασφάλεια για Όλους» της Honda το CR-V εξοπλίζεται με τις τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων στάνταρ λειτουργείες όπως το Collision Mitigation Braking System, το Forward Collision Warning και το Lane Departure Warning, καθώς και το Adaptive Cruise Control.
Το Honda CR-V είναι πλέον διαθέσιμο και με τη νέα έκδοση Sport Line που χαρακτηρίζεται από έναν αναβαθμισμένο εσωτερικό διάκοσμο με ένα λαμπερό ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το ταμπλό. Στο εξωτερικό η Sport Line –που διατίθεται σε χρωματισμούς Crystal Black Pearl ή Platinum White Pearl– υιοθετεί σκούρες διακοσμητικές πινελιές στους προβολείς, στους εξωτερικούς καθρέπτες και τα χρωμιωμένα διακοσμητικά, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται στις ζάντες αλουμινίου και στα μπουλόνια των τροχών.
Συνολικά το νέο CR-V e:HEV είναι διαθέσιμο με πέντε επίπεδα εξοπλισμού (Comfort 2WD, Elegance 2WD/4WD, Sport Line 2WD/4WD, Lifestyle 4WD και Executive 4WD) που ξεκινούν από τις 37.700 ευρώ. Πάντα με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Honda και του Ομίλου Σαρακάκη.